Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Evelien - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Evelien - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Evelien=)

Blijf op de hoogte en volg Evelien

23 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Heeej iedereen!

Nou, hierbij mijn eerste blog... :D
Misschien weet je het, misschien ook niet, maar ik ga op 9 oktober a.s met het vliegtuig naar, jawel, Canada!
Ik ga daar drie weken naartoe met uitwisseling van school.
Samen met Else, Jurgen en Robert-Jan.
Het gaat super gezellig worden!
En ik heb er ook heel erg zin in! Ik geloof dat we nog 16 daagjes moeten wachten voor het zover is.
Zoals ik al zei ga ik drie weken. In die drie weken zal ik daar 2 weken naar school gaan en een week ga ik allemaal leuke uitstapjes maken. ;)
Ik weet bijvoorbeeld al dat ik naar de West Edmonton Mall ga. Voor degene die dat niet weten: dat is het grootste overdekte winkelcentrum van de hele wereld!
Oelahlaah, dat wordt shoppen! Haha! Maar daar zit bijv. ook een complete dierentuin en een paar attracties in! Verder heel veel eetgelegenheden, winkels natuurlijk en een enorm zwembad!
Dat is nog iets anders dan de steden hier...
maar dat ga ik dus allemaal nog zien daar!
Verder weet ik al dat ik naar Jasper National Park ga, in Jasper. Ik heb er al een aantal foto's van gezien en het moet echt super super SUPER mooi zijn! Toevallig staat daar de Mt.Edith, en dat vind ik super leuk, want zoals sommigen van jullie misschien wel weten heet mijn beste vriendin...: Edith! :D
Leuk als ik die berg kan zien! ;)
Voor de rest zit ik daar met het beroemde Thanksgiving! Ik ken het alleen van het tv-programma FRIENDS! En dat vind ik altijd heel erg leuk, dus dat moet ook heel gaaf zijn om mee te maken!
Ik zit in een gastgezin, bij de familie Ostmeier.
Ook dat gaat heel gezellig worden. Ik heb al contact met die familie opgenomen en dat gaat zeker leuk worden!

Ik heb dus nog nooit gevlogen met een vliegtuig, dus ook dat wordt wel heel spannend. We worden uitgezwaait op Schiphol, en gaan daarna verder met zn viertjes.
Vanaf Schiphol vliegen we naar Frankfurt. Daar stappen we over en vliegen we naar Calgary.
In Calgary moeten we nog één keer overstappen met het vliegtuig naar Edmonton.
Pfff....dat wordt nog wat...
Evelien die de eerste keer met het vliegtuig gaat...dan móet er wel iets gebeuren! :p
Noujah, we hopen dat alles goed gaat! :D

Ik hoop jullie met behulp van deze site op de hoogte te houden van alles wat ik doe en meemaak in Canada!!
Dus over twee weekjes zullen jullie het volgende blog zien!
Reacties geven mag altijd! ;) Graag zelfs, want dan heb ik ook wat te lezen! :D

Groetjes,
Evelien.

  • 23 September 2008 - 18:34

    Bojo:

    Heee meis!

    hier dan je eerste reactie.. as we all know: i'm gonna miss you:)
    maarrjaa naar canada, weet je niet hoe fett:D als ik dus al eerder op deze school had gezeten was ik ook meegegaan.. maar dat was dus in dit geval helaas niet zo;)
    ik hoop dat je niet al te zenuwachtig wordt voor het vliegen, denk dan maar aan mij en dan komt het goed:) lijkt me erg leuk om je weblogs te lezen, maar dan moet je dr wel een beetje tijd voor hebben.. dat hopen we dan maar!;)

    nou spreek je donderdag op school weer en veel plezier met de voorpret:D

    kusjeee(L) Siets

  • 23 September 2008 - 18:41

    Linda:

    Heeeyy
    Wojooo lucky you !!!!!!!
    K ben zooo jaloers weetje :P
    Maar echt vet :D !!!
    Veel plezier daar ! Word vast een supergave ervaring enzo :P
    Xxx Linda

  • 23 September 2008 - 18:43

    Robert-Jan:

    Hehee! 16 dagen, that's right! =D

    RJ

  • 23 September 2008 - 19:07

    Tristan:

    Heez!

    Echt super tof! Maar eh,, waarom precies ga je daar heen? Heel veel plezier daar, en ik zal je blog lezen;)

    Spreek je,

    Tristan

  • 23 September 2008 - 19:12

    Dieke:

    EEEEEEEEEEEEEF,
    ik ga jou zo missen!!!!
    Meis zoals ik al zei als je terugkomt vind je een totaal ontregelde school, allemaal mensen de weg kwijt enzo. Hihi.
    Ik hoop dat het de mooiste ervaring van je leven word meis (l) Je verdient het!
    Kan ik je niet komen uitzwaaien op het vliegveld ofzo? :P

    Canada(l) Het wordt vast super!
    kuss

  • 23 September 2008 - 19:13

    Dickie:

    Yeah, weer een waarbenjij.nu :D. Houdt elke dag hier in Canada ff goed bij he! Ben erg benieuwd wat je allemaal beleeft! Trouwens waar heb je die foto;s van Jasper enzo gezien (a)... :P

    Nou succes met aftellen!
    Take care, from Canada!

  • 24 September 2008 - 06:13

    Anna:

    heeee!!!! Wat een leuke blog!!! ik ben zoooo jaloers over dat grootste overdekte winkelcentrum van de wereld! nee, hoor, ik gun het je van harte! (a) Echt superrrr! Ik lees al je blogs... :D

    tot donderdag!
    Liefssss

  • 24 September 2008 - 10:34

    Mirjam:

    EEEEEEEEEEf!!!
    Ik zal al uw berichtjes lezen met grote zorg:d Hoop ook trouw een reactie te plaatsen elke keer ;) HET KLINKT AL HARTSTIKKE GOED!!!!! Je komt daar helemaal goed terecht en dit zal een ongelofelijke ervaring voor je zijn. Echt SUPER SUPER leuk voor je. Ik ben net ver weg geweest en je verbaast je over alle dingen. Jij gaat daar ook nog eens naar school en niet zomaar op een vakantie:| dus ... !!!! Ik hoop dat je geniet van je vrije dagje vandaag;)

    liefs Mir(l)
    en tot morgen!!

  • 24 September 2008 - 15:31

    Ninja:

    Heey meis
    geniet ervan

    liefss

  • 27 September 2008 - 07:14

    Alex:

    eey evelien,

    vet dat je naar Canada gaat!! ik hoop dat het een mooie ervaring voor je wordt. Veel pelzier daar!!

  • 01 Oktober 2008 - 19:25

    Anneke:

    Lieffieee:D

    Wat supersuper gaaf:D
    Denk je nog ff aan mij als je in het grootste winkelcentrum bent?(A):D
    whaha ik ga je wel missen hoor!;) Een super fijne tijd daaro:d

    Houvanjou!!(L)


  • 07 Oktober 2008 - 14:19

    Dad:

    Heb je je paspoort al? Gaat de koffer dicht? Is ìe niet te zwaar? Cadeautjes gekocht voor je gastgezin? Al je kleding gewassen? Wat zullen wij moeten bijkomen als jij in het vliegtuig zit! En wat een stilte...

  • 08 Oktober 2008 - 17:01

    Aline:

    Heel veel plezier, een goede reis en zonder brokken weer terug hè?

    Groetjes, de Krauzen.

  • 08 Oktober 2008 - 19:10

    Greet:

    he Evelien,
    goede reis gewenst en heel veel plezier!!
    take care,
    the Veenstras

  • 08 Oktober 2008 - 20:56

    Alida:

    hoi Evelien
    Een goede reis.
    We zijn benieuwd naar jou verhalen, veel plezier!!
    liefs alida

  • 09 Oktober 2008 - 04:57

    Dickie:

    Ik verwacht morgen op dit tijdstip, dat is 22u mijn tijd, dus 21u jou tijd, oftwel 7u NL tijd ( :P ), een uitvoerig reisverslag van je eerste etappe!

    Overigens probeer ik wel alle blogs bij te houden... :P ;)

  • 09 Oktober 2008 - 14:00

    Sietskaaaa:

    heee eef!

    nou het aftellen is hier ook begonnen, maar dan voor wanneer je weer terugkomt(A):D je zit nu misschien nog in het vliegtuig.. wel cool:D hoop dat je er een beetje tegen komt!
    ohw ff plaats: ik zit nu in Zwolle stadshagen, in mijn huis.. in de pckamer, het is 15.55 uur en ik was net nog bezig met nl bv. ff een pauze(A)
    vandaag heb ik gezegd dat ik er mee stop (bp) tegen de groep. het werd nog afgetekend als een bz. wel lekker!
    ik had alleen gd vandaag en bp dus. Met gd doen we een boekje wat ik al heb gehad:| heel iritant! Maar ach!;)

    Ik heb dalijk streetdance! ff uitleven:D veel plezier, enne:

    Ik zie jou over een maand terug :P (iets eerder(a))

    loveyouuu(L)

  • 10 Oktober 2008 - 06:01

    Elsbeth:

    veel plezier! (K)

  • 10 Oktober 2008 - 09:29

    Wilma:

    ha evelien, als alles goed is heb je je eerste vliegreis overleeft! last van jetlag?? heel vele plezier daar!

  • 11 Oktober 2008 - 19:57

    "ome"jan Vink:

    Je vader vertelde op de dag dat je vertrok van je reis. Ik vind het geweldig voor je, dat je dit kunt doen. Een lange reis, dat wel, naar een schitterend land. Wij zijn er ook geweest(1997).De west Edmonton Mall is giga groot. Toen waren er oa ong.100 eetgelegen-heden, 19 bioscopen enz.
    De Rockies zijn schitterend. Wij hebben in Jasper geslapen, mount Robson gezien(de hoogste in de Can-rockies)grizzly, elk en moose gezien. Ontzettend leerzaam ook nog,verplicht engels moeten spreken en het daar naar school gaan. Wij(jan en Erika) wensen je een geweldige
    tijd toe.
    groetjes "ome"Jan & "tante"Erika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 27927

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Afstuderen in Brazilië

22 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Mediareis Cyprus

10 Maart 2010 - 11 Maart 2010

Brussel (Be) & Straatsburg (Fr)

10 Mei 2009 - 16 Mei 2009

Rome, a great adventure

09 Oktober 2008 - 31 Oktober 2008

Canada!

Landen bezocht: