We are one...TEAM! - Reisverslag uit Spruce Grove, Canada van Evelien - WaarBenJij.nu We are one...TEAM! - Reisverslag uit Spruce Grove, Canada van Evelien - WaarBenJij.nu

We are one...TEAM!

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Evelien

23 Oktober 2008 | Canada, Spruce Grove

23-10-08 -donderdag-

Heeej iedereen!
Zo, weer even de tijd gevonden om een berichtje achter te laten! Ik zal beginnen bij gisteren. Eigenlijk gewoon een schooldag. Dezelfde school, dezelfde tijden, dezelfde vakken. En dus ook weer muziek en gym! Met muziek hadden de leerlingen een toets, dus hadden Jurgen, Robert-Jan, Else en ik het rijk alleen... We mochten alle instrumenten proberen en gewoon lol maken. Het resultaat? Ehh, laten we zeggen: we hadden lol :D
Met gym gingen we football spelen. Echt geen sport voor mij! Leuk om te zien, zoals vorige week bij de wedstrijd, maar ik ben niet het breedschouderige type dat mensen opzij beukt om de bal te krijgen. Maar toch grappig om een keer gedaan te hebben. ;) Na de eerste helft van de les gingen de meiden voetballen! YEAH! Was ook heel gezellig! Alleen was het wel heel erg sneu voor Marieka dat er iets niet goed ging met d'r knie. Ze loopt nu met krukken, maar het gaat al wel beter gelukkig!
Woensdagavond hadden we een haunted house in de Edmonton Corn Maze. Oftewel: een spookhuis in een doolhof van mais. We waren er met Erik, RJ, Jurgen, Justin, Vicki, Else, Heidi, Marieka en ik. Het was heel gezellig! Het was niet heel eng ofzo, maar ik schrok wel af en toe. Vooral toen we met een groepje in een kamertje waren en ik net even een andere kant op keek... Toen ik mn hoofd weer terug draaide keek ik recht in het gezicht van een een of ander eng maskerpersoon. Schrikreactie...
Even later schrok ik buiten toen er een aap met een cirkelzaag aan kwam rennen. Eerst werden we verblind door wat lichten en toen kwam er zo'n aap aan rennen met een groot, eng-loeiende cirkelzaag! Snel opzij springen dus en vol hard op maiskolven belanden...
Nou oke, behalve dat laatste dan;)
Nadat we het spookhuis hadden "overleefd", en nadat we een tweede keer waren geweest (en toen lieten wij een vermomde engerd schrikken:p) gingen we het doolhof in. Marieka werkt in de Corn Maze, dus die wist de weg wel.
Het was heel gezellig! Voordat we naar de corn maze gingen, moesten Vicki, Else en ik nog even naar school om Jurgen, Justin en Erik op te halen. De parkeerplaats was helemaal leeg...
Je hoorde het dichtklappen van deuren...
Er werd gewisseld van zitplaats...
Een korte uitleg volgde...
De motor werd gestart...
Gordels om...
en...
EVELIEN MOCHT RIJDEN!!! :D Ik mocht auto rijden, ghehe. Je hoefde het pedaal maar een klein beetje intrappen of je schoot al vooruit. Else mocht na mij en die schoot bijna de kerk in, haha. Nee, dat viel wel mee, maar het was wel grappig :)
Vandaag weer vroeg op en naar school. Hobbelbus, kluisje open en dicht, lokaal inn. We begonnen met scheikunde, gevolgd door Engels, Aardrijkskunde, Godsdienst en als laatste Gym! We gingen basketballen en weer 'headballen', jeweetwel, handballen waarbij je moet schoren met je hoofd? Na gym hadden we volleybal training. Ook weer gezellig!
Morgen gaan we naar Drumheller, Calgary en Banff. Noujah, dat verspreiden we over twee dagen! We overnachten weer in een hotel met een HOT TUB! Oelahlaah! :D Zin in!! Wordt weer heel gezellig!
Dus ik schrijf hopelijk over twee dagen weer!;)

Bye!
Evelien.

  • 24 Oktober 2008 - 06:21

    Papa:

    Hé Evelien,

    Je leert wel erg veel daar in Canada! Handig, alvast een rijbewijs, scheelt mij een hoop ritjes.Veel pezier en doe voorzichtig.

    Liefs, Papa.

  • 24 Oktober 2008 - 07:44

    Anna:

    hee! Vet! Autorijden! :D Hot tub lijkt me wel relaxt! :D

  • 24 Oktober 2008 - 09:24

    Eliana:

    je maakt wel lekker veel plezier daar! gaaf joh. allemaal leuke dingen.
    ik ben heel benieuwd naar alle foto's ;) lijkt me echt leuk om die te zien!

  • 24 Oktober 2008 - 12:43

    Kirsten:

    weet je hoe cool! auto rijden!;)
    klinkt goed daar..moet ik ook maar eens heen gaan..:P

    xx

  • 24 Oktober 2008 - 13:59

    Sietske Jawel:

    hée:D

    je mocht autorijden? waauww:D wat cool! leuke ervaring zeker?

    hoe is het voorderest? was echt wel leuk om je eergister op msn te spreken:)
    nicenice

    have fun dude!(K)

  • 24 Oktober 2008 - 14:58

    Oom Jaap:

    Yeah! Oom Jaap is back in town en heeft zich snel op de hoogte gesteld door de laatste drie berichten te lezen. Echt niet saai!Het wordt tijd dat dit schrijftalent haar doorbraak beleeft. Reisverslagen gaan je in ieder geval goed af en als je dan ook nog het geluk hebt dat je af en toe een beetje onhandig bent..., dan krijgt ieder verhaal weer kleur. Zoals altijd wens ik je toe: blijf genieten!
    Alleen heb ik zo'n vaag vermoeden dat je die aanmoediging helemaal niet nodig hebt.

    Groeten,

    Uncle Jack

    PS. Canada is ongetwijfeld mooi, maar Drenthe in herfstkleuren is amazing!

  • 24 Oktober 2008 - 16:19

    Edithá:

    Jaja doe maar lauw! Jij hebt gewoon in een auto gereden! Weet je wel zeker dat het geen neppe was zoals op de kermis waar je 50 eurocent muntjes in moet gooien?;) Ik hoop wel dat je helemaal levend terugkomt in Nederland! See Ya Sweetheart!

  • 25 Oktober 2008 - 19:39

    Annemieke:

    Heej Evelien
    jij hebt toch geen rijbewijs?;-)maar ik stuur deze reactie;-)om te zeggen dat ik KAMPIOEN ben met korfbal:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Decht vet
    maar de groeten Annemieke(L)(K)

  • 26 Oktober 2008 - 05:51

    Dickie:

    Ok, hier dan toch nog een reactie! Ik heb het idee dat je er wel naar school gaat, maar niet om er wat op te steken oid? Neem aan dat dat niet de bedoeling is van de uitwisseling! Ik zal die orangemaple geval eens even een mailtje sturen.

    Maare, echt gaaf wat je alweer hebt meegemaakt in 2 dagen! Zoals al eens gezegd, jij maakt minstens net zoveel mee als ik in 8 maand!

    Ohja ben benieuwd naar je komende verhaal :P, beetje opschieten dus!

  • 26 Oktober 2008 - 17:44

    Ninja:

    Heey meis
    Echt super vet al jouw avonturen in canada. Het is echt heel leuk om te lezen. Nog veel plezier

    Liefs Nina,

  • 26 Oktober 2008 - 18:39

    Tante Riet:

    Nou..eh..ik ben zo'n beetje bijgelezen en gekeken zeg.Dat alleen al zegt boekdelen...!Maar dat harde leven is een farce. Volgens mij doen jullie die school er een beetje bij...en als we dan iets over school lezen... dan heb je nog vrij ook en kun je je blog in alle rust bijwerken...De foto's, die ik samen met je vader heb bekeken logen er niet om!Evelien ,je schrijft erg origineel en ik zou er maar eens over denken of je geen journalistiek gaat studeren.Ik geniet ervan.

    But by the way,the next story you've to write in English, so we all here in this frog-country will believe that you are learning a lot...
    HAVE FUN!!
    Bay, aunt Rita

  • 26 Oktober 2008 - 19:10

    Jaccó:

    hé hallo lieve eef.
    je hebt het nog steeds heelemaal naar je zin zie ik.
    en dat auto rijden slaat zeker alles.
    heb je daar trouwens haloween gehat ofzo?????
    hé weet je nog effe en het is voorbij.(nog één weekje) dan zie ik mijn groote zus weer.hé hé.
    nou ja tot het volgende bericht maarweer. daaag!!!


  • 26 Oktober 2008 - 20:26

    Anneke:

    Egt super eef:D
    ik ben nu met je aan het msn'en maar je vond het leuk als ik een berichtje typte dus hier een berichtje van mij:D
    whaha ik mis je wel hoor! Nog super veel plezier daar:D:DTot je volgende bloq!
    Houvanjou(L)

  • 26 Oktober 2008 - 21:00

    Mieke De Groot:

    Hoi evelien,
    Ik heb net alles weer zitten te lezen, mijn computer loopt zo nu en dan vast dus gelukkig deed hij het vandaag weer. Ben weer helemaal op de hoogte en geniet nog steeds van je verhalen. Autorijden was dat wel zo geslaagd, nu zit je moeder helemaal met kleffe handen je verhalen te lezen (ha,ha ). Geniet deze laatste dagen nog in Canada en we hopen gauw je foto's eens te zien. hartelijke groeten van Oom Arent, tante Mieke en een dikke kus van Tom, Anouk, Iris en Lars.

  • 27 Oktober 2008 - 08:16

    Germaine:

    Hée meid! vind't echt super leuk voor je!:D
    en auto rijden, whahaha valt me mee dat er geen bomen omgevallen zijn :p
    verder wens marieka maar beterschap van me:)

    KUS(L)Germaine, mis je wel, maar nog een weekje overleven we!:D

  • 27 Oktober 2008 - 09:41

    Wilma:

    Nou, het blijft heerlijk daar! Jammer dat het al weer bijna voorbij is! Geniet er nog even van en rij nog maar veel,ha,ha! Handig voor je vader begrijp ik??? Hij hoeft je toch geen les te geven? hi.hi!! Zeg, goede terug reis, zie je snel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 27936

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Afstuderen in Brazilië

22 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Mediareis Cyprus

10 Maart 2010 - 11 Maart 2010

Brussel (Be) & Straatsburg (Fr)

10 Mei 2009 - 16 Mei 2009

Rome, a great adventure

09 Oktober 2008 - 31 Oktober 2008

Canada!

Landen bezocht: